AYP persian - تمرینات پیشرفتۀ یوگا دروس اصلی
      ayppersian.com      
           
             
             
   

تمرینات پیشرفتۀ یوگا دروس اصلی

 

 

 

 

 

بعدی | قبلی

 

 

 درس 88  پرسش و پاسخ – جادوی باکتی

 

 

نویسنده : یوگانی

 

تاریخ : جمعه 16 ژانویه 2004 ساعت 1:55 بعد از ظهر

 

 

* به خوانندگان جدید توصیه می شود که خواندن مطالب را از ابتدای بایگانی دروس ( درس اول ، " این بحث برای چیست ؟ " ) آغاز نمایند . چرا که دروس قبل، پیشنیازی برای این درس محسوب می شوند.

 

 

پرسش: تمرینات (اینجا) خوب هستند. من پرسشی دارم که ممکن است تا حدی عجیب باشد. احساس میکنم که فقط با خواندن برخی نوشته های شما، حالت من بطور خودکار بسمت شکلی تقریبا اکستاسیک (وجدآمیز) تغییر میکند... هیجان انگیز است! بدین می ماند که اعماق وجودم با آنچه که در حال خواندن هستم هم نوا می شود. از آنجاکه در حال انجام برخی تمرینات ان ال پی (NLP) هستم، آگاهم که هر چیز می تواند وابسته به ساختار ویژۀ شخص، زمینه ساز حالاتی درونی شود و اینکه کلمات اثری القایی (مسحور کننده) دارند. اما کلمات این (دروس) احساسی متفاوت می آفرینند. ممنونم اگر بتوانید در این باره نظر و دیدگاه خود را بیان کنید. با اشتیاق در انتظارم تا تاثیر پاسخ شما را بر خویش ببینم. من موجودی بسیار مشتاق هستم و برای اینگونه مسائل، داغ و پرعطش !!!

 

پاسخ: بله، اینکه باکتی چطور کار میکند شگفت انگیز است. وقتی که در معرض بیانی از حقیقت قرار میگیریم، چیزی در ما زنده میشود. چیزی که از قبل در ما بوده است. حتی فقط مبادرت یک شخص در به ثبت رساندن حقیقت میتواند این کار را انجام دهد. نوشته ای که شاید آنچنان کامل هم نیست اما در جهتی مستقیم (صحیح) است. سیستم عصبی زمانیکه با این (مفاهیم) رو در رو شود، آن را می شناسد. در چندین درسِ قبل من متذکر شدم که تحریکِ باکتیِ افراد، بخشی از مقصود این دروس است. امیدوارم آشکار نمودن تمامی این دانشِ (معرفتِ) عملی که عمری در جهت گردآوری و بکارگیری آن صرف شده، الهام بخش و یاریگر دیگران برای تمرینِ مطابق با تمایلات شخصی شان گردد.

 

در این تمارین پیش بروید و البته با احتیاط. خردمندانه از شکوفایی باکتیِ خویش پیروی کنید. آنگاه است که شما یکراست به خانه  خواهید رسید. من افتخار می کنم که توانسته ام انگیزۀ فوق العاده ای را نسبت به آنچه که از قبل در شما بوده است ایجاد کنم. شما در خواهید یافت که "آن" در هرکجا (حاضر) است.

 

 

استاد در درون شماست.

 

 

  ayp


ayp ayp ayp
ayp ayp ayp

دروس کلیدی
 
             
             
             
   


ayp ayp ayp ayp ayp ayp ayp